22 Oktober 2013

Posted by jinson on 22.10.13 No comments
.
Ramai dah tahu mengenai persaingan di antara Ketua Pemuda UMNO, YB Khairy Jamaluddin dan hero kesayangan ramai Aaron Aziz tercalon dalam kategori Wired Celebrity Award yang dipertandingkan di Shout! Awards 2013. 
Malam tadi, kedua-dua figura yang sedia punya pengaruh dan ramai pengikut ini memulakan 'kempen' masing-masing di medan Twitter. Sengit memang sengit! Tapi kedua-dua calon ini sempat lagi bertegur sapa. Terdahulu KJ yang memulakannya dengan menyapa pesaingnya itu di Twitter,

.

Sejurus kemudian Aaron membalas sapaan tersebut sekaligus hos Fear Factor Selebriti Malaysia itu sempat lagi menyatakan yang dia turut mengundi KJ - strategi... strategi tu YB. Heh

.

Dan dalam masa sama Aaron terus menyeru pengikut-pengikut Twitter-nya.

.
Melihat Aaron mula memancing undi, KJ apa lagi... beliau juga mula menyeru pengikut-pengikutnya,

.

Tergelak kecil sekejap kami melihatkan gelagat kedua-dua figura ini. Apapun, kami ucapan selamat berkempen kepada Aaron dan juga KJ dan sama-sama kita nantikan keputusannya kelak. Wired Celebrity Award adalah anugerah khas yang diletakkan dibawah kategori Media Sosial. Ia mula diperkenalkan pada tahun lalu dan Yuna adalah selebriti pertama yang berjaya menggondol anugerah ini.
Bagi anda yang ingin mengundi dan melihat lebih info mengenai Shout! Awards 2013, boleh layari laman rasmi http://www.shoutawards.com.my Anugerah Shout bakal diadakan di Stadium Putra Bukit Jalil pada hari Sabtu, 9 November depan.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog