28 September 2013

Posted by jinson on 28.9.13 No comments
3-Anak-Dato’terkacak/
Kebiasaannya saya akan puji pelakon atau ahli sukan apabila berbicara tentang paras rupa. Jarang sekali saya akan puji anak kepada jejaka yang bertaraf Dato’ atau Tan Sri kerana bagi saya kebanyakan mereka ada kalanya rasa diri bagus, jadi buat apa puji mereka?
 Namun ada juga anak Dato’ yang dilatih agar lebih rendah diri dan ramah, contohnya seperti calon jejaka dibawah. Bukan setakat baik, malah sedap mata memandang.

  Kudin Nazri

Anak kepada Menteri Pelancongan dan abang kepada Nedim (buah hati si Nora Danish kesayangan kami) ini membuatkan kami suka kerana miliki wajah yang matang. Beliau nampak pendiam, tetapi seorang yang kuat berfikir.

 Adib

Anak tiri penyanyi kesayangan tanahair, Siti Nurhaliza dan Datuk K ini memang kacak, mampu mencairkan hati mana-mana anak gadis yang melihat beliau. Tetapi semua anak Datuk K sedap mata memandang!

 Cougar & Puma

Baiklah, bapa mereka bukanlah Datuk, tetapi inilah adik-beradik pilihan saya. Anak lelaki kepada Menteri Belia & Sukan ini nampak comel, cheeky dan saya percaya, pandai hidup berendah diri. Tidak sabar melihat berapa ramai anak dara yang bakal jatuh hati dengan adik-beradik comel ini!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog