3 Oktober 2013

Posted by jinson on 3.10.13 No comments
4-Lelaki-yang-mungkin-menjadi-bapa-kepada-anak-Miley-Cyrus/
Baru-baru ini kita dikejutkan dengan khabar angin bahawa gadis liar Hollywood, Miley Cyrus mengandung. Betul atau tidak, hanya Miley sahaja yang tahu biarpun beliau telah menidakkan khabar angina tersebut melalui laman Twitter beliau. Namun kerana kami suka fikir perkara melampau, masing-masing terfikir, sekiranya betul Miley Cyrus mengandung, siapa mungkin bapa kepada kandungan beliau?

 Juicy J

 Miley dan penyanyi rap Juicy J merupakan teman rapat dan Miley pernah twerk semasa persembahan Juicy J. Mungkinkah beliau bapa kandungan Miley? Baru-baru ini Miley macam lebih sukakan lelaki yang lebih gelap. Mike Will Made It Kononnya teman lelaki baru Miley Cyrus setelah putus cinta dengan Liam Hemsworth. Masuk akal juga kalau anak tersebut merupakan anak beliau dan Miley.

Robin Thicke
 

Persembahan MTV VMA yang penuh kontroversi itu juga telah memberi suatu imej yang tidak dapat diketepikan dalam fikiran kami semua. Bagaimana kalau Robin merupakan bapa kepada kandungan Miley? Tetapi geli kan, sebab Robin jauh lebih tua daripada Miley, boleh jadi bapa Miley kot!

 Liam Hemsworth


Sebelum berpisah sempat buat anak? Hati-hati Liam, kadang-kadang wanita suka gunakan alasan mengandung untuk membuat bekas kekasih kembali ke pangkuan.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog