3 Oktober 2013

Posted by jinson on 3.10.13 No comments
Ashraf Muslim Tengah Sibuk Buat Resepsi Kahwin?
Tak lama dulu Admin pernah beritahu korang semua yang isteri kedua kepada pelakon putih melepak Ashraf Muslim iaitu Wan Sakinah sudah pun berbadan dua. Nampaknya khabar angin itu ternyata benar apabila Ashraf Muslim sendiri telah mengaku di dalam sebuah akhbar tempatan dan ternyata dia cukup gembira apabila menerima berita berkenaan.
 Dalam pada sibuk menghitung hari menerima cahaya mata, Admin dikhabarkan pula dengan cerita mengenai persiapan majlis persandingan Ashraf Muslim dan isteri barunya itu tidak lama lagi. Amboi bukan main lagi. Siap nak bersanding lagi. Ingatkan bila sudah timbulnya kontroversi seperti ini, Ashraf Muslim mengambil keputusan untuk melangsungkan secara bersederhana sahaja.
 Tak mengapalah mungkin ada rezeki lebih. Jadi apa salahnya benda yang baik dihebahkan kepada orang ramai. Admin difahamkan, majlis berkenaan bakal diadakan pada bulan November ini di Ipoh perak di sebuah dewan. Khabarnya juga pelbagai persiapan sudahpun dijalankan termasuk baju pengantin dan juga pelamin yang bakal disediakan oleh sebuah perancang perkahwinan terkenal.
Admin dapat bayangka , bagaimana sebuah dewan yang kosong dan ringkas bakal berubah menjadi sebuah ruangan serba indah untuk majlis persandingan itu nanti. Tak sabar rasanya Admin nak terima kad undangan persandingan Ashraf dan Wan Sakinah. Pasti gempar punya dan ramai pihak media yang akan hadir ke majlis berkenaan.
 Walau apapun Admin harap khabar angin yang Admin dengar ini bukanlah omongan kosong semata-mata. Tak sabar rasanya. Admin: Patah tumbuh hilang berganti. Sesuatu yang indah tidak akan kekal selama-lamanya.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog