3 Oktober 2013

Posted by jinson on 3.10.13 No comments
Dr. Faiz Belum Sedia Dedah Identiti Kekasih
KUALA LUMPUR, 3 OKT 2013: Peserta program realiti, Masterchef Selebriti musi pertama, Mejar Dr. Faiz Khaleed akui dia kini sedang mengenali hati seseorang sebelum menjalinkan hubungan yang lebih serius. "Saya mengenalinya daripada rakan saya dan dia bukan dalam bidang yang sama dengan saya.
 Sebenarnya saya sedang mengenali dia. Sudah setahun saya berkenalan dengannya. "Apa yang boleh saya katakan sekarang ialah saya selesa berkawan dengan dia. Walaupun dia bukan berasal dari latar belakang yang sama, tapi dia sangat memahami kerjaya saya.
 Kalau saya sedang bekerja, saya tidak boleh selalu menghabiskan masa dengan dirinya dan dia maklum dengan perkara tersebut," katanya kepada murai.com.my yang ditemui di Malam Gala Filem Gravity di TGV , 1 Utama Damansara, baru-baru ini. Dr. Faiz diminta memberi mengulas mengenai hubungannnya dengan seorang wanita yang dibawa ketika malam gala tersebut .
 Mereka kelihatan sangat mesra bersama ketika di dalam majlis itu. Pun begitu, Dr. Faiz memberitahu dia tidak dapat mendedahkan identiti wanita berkenaan kepada umum demi menghormati permintaan kekasih dan keluarga kekasihnya itu. "Maaf, kalau boleh saya enggan mendedahkan dengan terperinci mengenai identiti gadis itu.
 Saya menghormati dirinya, jadi saya rasa kurang manis jika saya beritahu siapakah dia. Saya mengenalinya daripada rakan saya dan dia bukan dalam bidang yang sama dengan saya. "Nanti apabila tiba masa yang sesuai, saya akan beritahu siapakah gerangan orangnya. Buat masa ini, biarlah saya mengambil masa untuk mengenalinya secara perlahan-lahan terlebih dahulu.
 Tiba waktu yang tepat nanti, saya akan berkongsi dengan semua," jelasnya lagi. Dr. Faiz sebelum ini pernah menyertai program realiti Fear Factor Selebriti Malaysia bersama Dazrin, Hairul Azreen, Akim Ahmad, Arja Lee,Jehan Miskin, Kaka Ashraff, Farish Aziz, Azam Pitt, Roslan Shah dan ramai lagi.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog