14 Ogos 2013

Posted by jinson on 14.8.13 No comments
Wanita-terlepas-cubaan-culik-di-Bangsar/
PETALING JAYA, (MLP) - Seorang wanita 28 tahun cedera setelah melawan penyerangnya dalam cubaan menculik di Bangsar pada jam 6 petang Jumaat lalu. Mengikut laporan The Star, penasihat guaman itu sedang berjalan di simpang Jalan Maarof berhampiran Masjid Saidina Abu Bakar As-Siddiq ketika diserang oleh seorang lelaki yang dipercayai warga asing.
 Setelah gagal dalam cubaan menculik, lelaki tersebut yang bersenjatakan sebilah pisau melarikan diri menaiki Toyota Vios berwarna kelabu yang dipandu seorang lagi lelaki. Malangnya, tiada sesiapapun yang membantu wanita tersebut ketika dia bergelut dengan penyerangnya.
 Hanya setelah penyerang tersebut melarikan diri, sebuah Toyota Alphard hitam berhenti dan membawanya ke hospital berdekatan. Wanita tersebut telah meminta pihak polis untuk memeriksa rakaman video litar tertutup tetapi diberitahu kamera tersebut berada di bawah bidang kuasa DBKL dan tidak beroperasi.
 Kes tersebut telah dilaporkan di laman Facebook Kempen Kesedaran Jenayah Malaysia (Malaysian Crime Awareness Campaign) dan telah dikongsi oleh 161 orang.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog