14 Ogos 2013

Posted by jinson on 14.8.13 No comments

Penyanyi seksi Shakira mendedahkan rahsia di sebalik tubuhnya yang mengancam walaupun baru sahaja melahirkan anak tujuh bulan lepas. Teman wanita kepada bintang Barcelona, Gerard Pique, itu berkata yang tarian Zumba dan sejenis senaman kardio bertema balet merupakan sebab-sebab utama dia mampu mengembalikan bentuk badannya seperti sedia kala. Dalam temuramah untuk majalah SELF edisi September, Shakira mendakwa, "Saya tidak terlalu taksub dengan ketidaksempurnaan saya, kerana saya ingin menjaga badan saya secara keseluruhan. Malah, saya percaya kaum lelaki lebih menghargai keyakinan seorang wanita berbanding dengan kesempurnaannya." Namun begitu, ibu baru itu mengakui yang ianya agak susah untuk dia meluangkan terlalu banyak masa di gim dan terpaksa meminta bantuan seorang pelatih profesional. "Saya tidak boleh terlalu fokus kepada hanya mengekalkan perut yang ramping kerana saya juga mementingkan bentuk punggung saya. Jadi melalui bantuan seorang pelatih, saya dapat mengikuti rutin lengkap yang membantu saya kembali seksi." Bintang berumur 36 tahun itu turut berkongsi satu tip penting untuk mendapatkan badan yang ramping dan seksi, "Makan hidangan kecil yang berserat tinggi sepanjang hari. Ia akan membantu metabolisme anda."

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog