9 Julai 2013

Posted by jinson on 9.7.13 No comments



KUALA LUMPUR - Penerbit filem kontroversi Raja Azmi Raja Sulaiman bakal mengikat tali pertunangan dengan kekasihnya, Mohd. Eddie Ghazali pada 15 Julai ini. Menurut Raja Azmi, 54, acara pertunangan tersebut bakal berlangsung di kediamannya di Ampang, Selangor kira-kira pukul 6 petang dan diikuti solat Maghrib berjemaah serta majlis berbuka puasa. Penerbit filem ...Dalam Botol itu berkata, dia mengambil keputusan untuk bertunang dengan Eddie, 45, setelah didesak oleh anak-anak yang mahu melihat hubungan dia dengan kekasihnya itu menjadi lebih serius. "Pada usia saya sekarang ini, sudah tentu tidak sesuai untuk bertunang tetapi menerusi perbincangan bersama anak-anak, mereka mendesak saya supaya ada ikatan yang lebih kuat antara saya dan Eddie. "Tujuan mereka mendesak saya bertunang kerana mahu melihat sejauh mana Eddie serius dengan saya. Apabila saya menyatakan perkara ini kepada Eddie, akhirnya dia bersetuju untuk masuk meminang,ujarnya.
Categories:

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog