5 Julai 2013

Posted by jinson on 5.7.13 No comments

Selepas Neelofa dikaitkan dengan kisah Shahz Jaszle kini tampil seorang lagi aktres wanita malaysia iaitu Maria Farida. Siapa Maria Farida, Sebelum tu biar kami jelaskan, dia adalah bekas kekasih Shahz Jaszle suatu ketika dahulu, bagaimanapun kisah perhubungan dengan Shahz Jaszle hanya beberapa bulan sahaja kekal.
 Menyoal kisah Khalwat Shahz Jaszle yang kini hangat dilanda kontroversi :-“Saya tidak terkejut. Memang saya sangka ianya akan berlaku kepadanya. Perkara itu tidak ada kena mengena dengan saya. Tapi apa yang boleh saya katakan, dia yang jahanamkan hidup dia sendiri. Whats goes around, comes around.
“Saya malas nak komen panjang. Memang dia selalu kantoi dengan ramai teman wanitanya, sampai sekarang. Cuma nasib dia yang kali ini (kantoi) paling besar”, kata Maria Farida kepada Malaysian Digest.com ketika diminta mengulas mengenai isu dan kontroversi yang mengaitkan pelakon muda itu.



Maria Farida berkata dia merasa simpati terhadap Redzwani Puteri iaitu tunang Shah Jaszle. Dari cerita-cerita yang didengarnya, Maria menyifatkan gadis itu sebagai seorang yang sangat baik.

“Kasihan lah pada tunang dia, dapat buaya yang macam tu. Lepas satu, satu dia (Shahz Jaszle) perdayakan. Sebenarnya saya malas dan memang tak ambil tahu lagi pasal hidup dia. Saya hanya dengar dari orang-orang sekeliling yang bercakap pasal hal kontroversi dia itu”
HairaBlog - Kami sudah sangsi dengan kejujuran Shah Jaszle, adakah ini konspirasi yang ingin menjatuhkan beliau atau kebenaran yang cuba disembunyikan oleh mereka yang terlibat. Kami kongsi, Anda Buka Mata! Fikir Guna Otak! (Perghhh macam Melodi Siak!)


Categories:

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog