10 Oktober 2013

Posted by jinson on 10.10.13 No comments
.
Penyanyi Shahir memberitahu 'kehilangan' dirinya selama setahun ini tiada kena mengena dengan isu merajuk ataupun membawa diri jauh daripada kerakusan industri seni yang bertanggungjawab melonjakkan namanya selama ini.
 "Sudah hampir setahun saya tidak terlibat dengan kerja-kerja seni terutamanya dalam bidang nyanyian. Sejak kebelakangan ini, tanggungjawab terhadap keluarga menjadi keutamaan saya. "Mereka memerlukan kehadiran saya di sisi.
 Selama tempoh itu, fokus saya sentiasa bersama mereka dan kami menjalankan perniagaan berasaskan pelaburan bersama-sama," kata pelatun Aku Yang Berdosa ni. Perkembangan terbaru, Shahir bakal muncul dengan single Dia yang Kau Pilih.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog