27 Jun 2013

Posted by jinson on 27.6.13 No comments
4 Fans Berjaya Temui Judika Secara Eksklusif Di Murai!

KUALA LUMPUR, 26 JUN 2013: Peraduan peluang bertemu penyanyi Indonesia, Judika di murai.com.my telah pun berakhir dan 4 pembaca bertuah telah dipilih. Penyanyi yang popular dengan lagu Aku Yang Tersakiti itu bakal bertemu dan bermesra 4 pemenang itu di sebuah pusat karaoke, RedBox di ibu kota jam 8 malam hingga 10 malam pada 27 Jun ini.
 Pada 17 Jun lalu, murai.com.my telah menganjurkan peraduan yang mana memberi peluang kepada peminat dan pelayar murai.com.my untuk bertemu secara eksklusif dan bermesra dengan penyanyi popolar dari Indonesia itu.
 Dalam peraduan tersebut peminat atau pelayar murai.com.my hanya perlu menjawab 2 soalan dan memberikan slogan paling kreatif. Peserta yang berjaya menjawab soalan dengan betul berserta slogan yang paling kreatif akan dipilih untuk memenangi peraduan tersebut. Judika pernah datang ke Malaysia untuk melancarkan albumnya berjudul Setengah Mati Merindu sekaligus mengadakan showcase di Hotel Royale Chulan pada 27 April lalu.
 Kedatangannya kali kedua ini adalah bertujuan meraikan peminat di Malaysia serta mengenali peminatnya lebih dekat memandangkan lagu popularnya seperti Bukan Dia Tapi Aku sebelum ini telah mendapat sambutan yang cukup hangat. Berikit merupakan nama dan detail 4 pemenang yang berjaya menjawab soalan yang diberikan dengan betul berserta slogan yang paling kreatif dan bermakna:
 1) Mohd Ezwan Bin Roslan Shah Alam, Selangor 890203-10-****

 2) Badiuzaman Bin Mohd Noor Putrajaya 780629-01-****

 3) Sariwatina Binti Abd. Razak Kuala Lumpur 821102-14-****

 4) Junainah Binti Zakaria Puchong, Selangor 770615-01-****
Categories: , ,

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog