17 September 2013

Posted by jinson on 17.9.13 No comments

Jika sebelum ini Nicole Kidman menjadi mangsa perlanggaran paparazzi yang obses untuk mendapatkan gambarnya, kali ini giliran Beyonce pula. Namun, bukan oleh paparazzi, sebaliknya oleh peminat lelaki yang menonton konsert beliau di Sao Paolo, Brazil pada malam Ahad yang lalu.
 Dalam kejadian itu, Beyonce yang sedang ligat membuat persembahan tiba-tiba ditarik oleh peminat lelaki yang tidak berbaju itu sehingga hampir jatuh dari pentas. Ia terjadi apabila penyanyi itu merendahkan tubuhnya sekaligus berada terlalu hampir pada peminat yang berada di bawah.
 Namun, tindakan pantas beberapa pengawal keselamatan berjaya menarik Beyonce untuk kembali semula ke pentas berkenaan. Cukup profesional sekali apabila penyanyi ini meneruskan nyanyiannya seolah-olah tiada apa yang berlaku sebelum itu.
 “Tidak mengapa, tidak mengapa,” katanya sambil merujuk kepada peminat lelaki yang obses itu. Video detik-detik mencemaskan itu berjaya dirakamkan oleh penonton melalui telefon bimbit dan dimuat turun ke laman YouTube.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog