8 September 2013

Posted by jinson on 8.9.13 No comments
.
Mengkhabarkan isterinya Diana Danielle dan anak lelaki mereka kini telah pulang ke tanah air. Namun pengarah dan pelakon, Farid Kamil tidak boleh sewenang-wenangnya membiarkan khalayak menatap dua kelibat kedua-dua insan yang cukup istimewa kepada dirinnya itu. Lebih-lebih lagi wajah bayi mereka yang namanya pun, masih dirahsiakan. Justeru timbul dakwaan kononnya Farid mengurung Diana dan anaknya demi menjaga nilai eksklusif kedua beranak itu sehinggalah berlangsungnya satu majlis khas kolaborasinya bersama stesen TV berbayar, Astro. Menjelaskan perkara sebenar, kata Farid, dia bukan mengurung Diana dan anaknya. Sebaliknya memberitahu Diana kini menjalani kehidupan yang cukup baik di kampung halamannya, di Alor Setar, Kedah. "Bukan kurung. Saya tempatkan mereka di sebuah istana (rumah) yang indah bersama ibu dan ayah saya. Diana dan anak saya menjalai kehidupan normal, menikmati keseronokan hidup di kampung. "Diana masih lagi dalam proses berpantang. Lucu juga melihatkan dia sekarang, rupanya macam mat salih yang dipaksa pakai kain batik", katanya kepada pihak media ketika ditemui pada majlis previu filem terbaru lakonannya, Dampak, bertempat di e@Curve, semalam.

 Tak Jual Anak
Kredit foto Faisol Mustafa.
Sementara itu, Farid juga dalam proses perbincangan bersama stesen TV berbayar Astro bagi mengadakan satu majlis khas memperkenalkan anaknya pada umum. Namun mana mungkin Farid bersetuju untuk berkolaborasi dengan pihak stesen berkenaan kalau tidak dijanjikan dengan bayaran lumayan, bukan? Mengulas mengenai persetujuannya memberi hak eksklusif majlis memperkenalkan anaknya yang akan berlangsung tidak lama lagi, kepada stesen berbayar berkenaan, jelas Farid, sejak dari awal dia sudah memikirkan kesan baik buruk yang bakal diterima nanti. Oleh kerana itu, dia juga sudah mengambil langkah berjaga-jaga demi tidak mengelak anak yang mencecah usia 2 bulan itu menjadi bahan eksplotasi. "'Jual' anak? Tidak. Saya sebenarnya dah fikirkan awal-awal lagi perkara ini. Sebab tu ada beberapa langkah berjaga-jaga yang akan di ambil. "Walaupun saya dah kongsi dua keping gambar anak saya di Instagram, tapi nilai eksklusif anak saya masih ada. Lagipun persetujuan saya dengan pihak stesen tersebut berlaku selepas saya memuat naik gambar anak saya itu", katanya.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog