23 Ogos 2013

Posted by jinson on 23.8.13 No comments
Aiman Serius, Sudah Beberapa Kali Jumpa Keluarga Fathia! Meskipun sudah banyak gosip berterbangan yang mengatakan pasangan pelakon Aiman Hakim Redza dan Fathia ini sedang hangat bercinta namun Murai Batu perasan belum sekali pun lagi mereka berdua ini mengaku yang mereka benar-benar sudah menjalinkan hubungan cinta.
 Malah, Murai Batu tengok mereka ini seperti mahu berselindung dan asyik enggan memberi komen mengenai hubungan cinta mereka kepada media atau umum.
 Sedangkan, Murai Batu lihat sudah banyak gosip yang mengatakan sudah ternampak mereka berdua bermesraan di khalayak. Apa sebenarnya tujuan mereka berselindung?
 Namun, persoalan Murai Batu selama ini terjawab apabila ada seorang sumber terdekat datang bercerita dengan Murai Batu yang mereka ini sebenarnya memang serius dalam hubungan cinta mereka.
 Malah, Aiman sudah beberapa kali berjumpa dengan keluarga Fathia sendiri. Bukan sahaja keluarga terdekat, bahkan sudah cuba mengenali keluarga besar Fathia di kampong sebelum menjelang hari raya hari tu.
 Sehinggakan, Murai Batu diberitahu Aiman telah pun memberanikan diri pergi ke majlis nikah saudara Fathia yang dihadiri ramai keluarga besar Fathia. Murai Batu dengar Aiman siap kena interview oleh makcik pakcik serta atok Fathia di sana.
 Nervous ke tidak? hahaha Amboi, kalau dah berani jumpa keluarga besar tu, maknanya seriuslah kan? Ala, apa nak sorok-sorok lagi. Peminat mesti suka.
 Lagipun Murai Batu tengok mereka ni sepadan sahaja, sama cantik dan sama kacak gitewww! Apa-apa pun, Murai Batu harap, Aiman dan Fathia selepas ini tak perlulah berselindung lagi kerana peminat sekarang sudah terbuka dan pasti akan menerima berita ini dengan baik.
 Murai Batu: Ajieb Murai sudah kembali bekerja dengan Imej Kpop!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog