19 Ogos 2013

Posted by jinson on 19.8.13 No comments
Tiba masanya bulan pilihan kesayangan saya. Saya dilahirkan dalam bulan Disember, jatuh pada akhir bulan! hihi..Apa agaknya personaliti saya dan rakan pembaca yang dilahirkan dalam bulan Disember? Jom kita baca, saya tak sabar ni...

14414_503284056361640_453805304_n
Rahsia Bulan Kelahiran - Disember
1 Sangat setia dan pemurah.
2 Bersifat patriotik.
3 Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan.
4 Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa.
5 Bercita-cita tinggi.
6 Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi
.7 Seronok bila didampingi.
8 Suka bercampur dengan orang.
9 Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai.
10 Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur.
11Tidak pandai berpura-pura.
12 Cepat marah.
13Perangai yang mudah berubah-ubah.
14 Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi.
15 Benci pada kongkongan.
16 Suka berlawak.
17 Pandai buat lawak dan berfikiran logik

 Hrmm...ada yang kena dengan saya tak agaknya? Cuba korang teka, yang mana karekter di atas yang menggambarkan saya...
 p/s: Walau siapapun kita, ingatlah bahawa semua insan bergelar manusia sama tarafnya di sisi ALLAH...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog