22 Julai 2013

Posted by jinson on 22.7.13 No comments
Ibu Arja Lee Kritikal Di Hospital
Arja Lee atau nama sebenarnya Azharudin Ramli, 30, berkata, dia dan adik beradiknya yang lain bagiamanapun sudah bersedia dengan sebarang kemungkinan yang akan berlaku terhadap ibunya. "Siapa yang ingin kehilangan ibu tetapi kami adik beradik sudah bersedia dengan sebarang kemungkinan kerana ibu sudah bertahan selama 13 tahun menentang penyakit berkenaan. Kondisinya kali ini paling teruk," katanya ketika dihubungi wartawan pada Ahad (semalam). Tambah Arja, ibunya dipindahkan daripada Hospital Seberang Jaya, Pulau Pinang ke Hospital Selayang sejak Disember tahun lalu selepas kanser berkenaan telah merebak ke bahagian lain. Menurut Arja lagi, ibunya ditempatkan di Palliative Care Unit (PCU) hospital berkenaan namun keadaannya bertambah tenat sejak dua minggu lalu. "Ibu kini tidak boleh bangun dari katil selain tidak berupaya menelan makanan seperti biasa selain sel kanser yang telah merebak ke bahagian lain. "Kami mengharapkan keberkatan bulan Ramadan ini akan memberi kekuatan kepada ibu untuk sembuh bagaimanapun jika sudah tertulis ajalnya sampai pada bulan mulia ini, saya reda," ujarnya. Dalam perkembangan sama, Arja berkata, dia sangat bertuah apabila pihak penerbit sangat memahami situasinya sekarang dan memberi kelonggaran kepadanya untuk menyusun jadual supaya memudahkannya berulang alik untuk menjaga ibunya. Ibu Arja Lee Masuk Hospital Kerana Kanser Lelangit Bagaimanapun kata Arja, dia seboleh-bolehnya tidak mahu menyusahkan pihak lain. "Di saat rezeki saya dalam bidang lakonan sedang mencurah-curah, saya turut diuji dengan dugaan namun sebagai seorang anak sudah tentu saya mahu sentiasa berada di sisi ibu yang sedang sakit tenat. "Pada masa sama juga saya kalau boleh tidak mahu menyusahkan pihak lain tetapi saya bersyukur kerana pihak produksi sangat memahami situasi saya," katanya.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog