19 September 2013

Posted by jinson on 19.9.13 No comments
Kredit foto Faisol Mustafa.
Bekas vokalis kumpulan Terra Rossa dan XPDC iaitu Ali mengalami mengalami kecederaan pada tulang belakang selain tangan kanannya terseliuh akibat kemalangan yang dialaminya pada pada 11 September lalu. Kecederaan tersebut juga menyebabkan dia sukar bergerak.
 Walaupun cedera dan telah dinasihatkan oleh doktor untuk berehat selama tiga minggu di rumah tetapi dia tetap bersemangat untuk meneruskan persembahan di Laman Santai, Istana Budaya (IB) pada malam Sabtu lalu. Persembahan tersebut turut dimeriahkan lagi beberapa rakan artis seperti Aris Ariwatan, Zamani (Slam) dan Rahmat (Mega)
 "Alhamdulillah kemalangan itu bukannya serius dan tidak perlu rasanya untuk membatalkan persembahan tersebut kerana saya tidak mahu mengecewakan peminat. Tambahan pula acara itu telah dirancang sejak awal bersama rakan-rakan artis lain,” katanya. Menceritakan mengenai kejadian itu, Ali berkata, dia terlanggar sebuah bonggol yang baru dibina di kawasan perumahannya ketika menunggang motosikal sehingga menyebabkannya terjatuh.
 "Atas sebab itu juga saya terpaksa menggunakan kerusi semasa mengadakan persembahan kerana tidak boleh berdiri lama akibat rasa sakit pada bahagian belakang badan. Bagaimanapun kecederaan itu tidak serius," ujarnya.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog