31 Julai 2013

Posted by jinson on 31.7.13 No comments
PETALING JAYA: Polis merampas sepucuk pistol dan lapan butir peluru daripada dua lelaki tempatan yang ditahan ketika menunggang motosikal dalam keadaan mencurigakan di Kota Damansara, di sini awal pagi semalam.
 Ketua Polis Daerah Petaling Jaya ACP Arjunaidi Mohamed berkata kedua-dua suspek itu ditahan oleh pasukan peronda polis pada pukul 1 pagi dan hasil pemeriksaan menemukan sepucuk pistol jenis Taurus 9mm bersama lapan peluru.
 "Berlaku sedikit pergelutan ketika polis memeriksa beg suspek, bagaimanapun pihak kami berjaya menahan suspek tersebut dan merampas 80 biji pil dadah jenis eramin 5," katanya pada sidang media di sini hari ini. Beliau berkata hasil ujian saringan air kencing mendapati mereka positif dadah jenis eramin 5 dan masing-masing mempunyai tiga rekod jenayah meliputi dadah, samun dan merusuh.
 Katanya suspek direman sehingga Isnin ini untuk siasatan mengikut Seksyen B Akta Senjata Api (penalti lebih berat) 1971 dan Seksyen 12(3) Akta Dadah Berbahaya 1952. "Kita percaya suspek tersebut turut melakukan beberapa kegiatan jenayah lain di sekitar kawasan ini," katanya.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog