6 Julai 2013

Posted by jinson on 6.7.13 No comments
Elfaeza Ul Haq 4 Gambar dan Biodata Elfaeza Ul Haq

Gambar dan Biodata Elfaeza Ul Haq | Memandangkan Artis dari singapura ini mendapat perhatian daripada peminat dimalaysia dan isu terkininya dikaitkan dengan gossip Sharnaz Ahmad, penulis tergerak hati untuk berkongsi biodata pelakon ini dan beberapa gambar khususnya kepada peminat yang masih belum mengenali artis dari singapura ini.

9214560023 773aa65539 o Gambar dan Biodata Elfaeza Ul Haq


Bagaimanapun pelakon yang berasal dari Singapura, Elfaeza Ul Haq berasa risau jika isu kerakyatannya dipersoalkan oleh pihak tertentu seperti mana berlakunya kepada pelakon Aaron Aziz dan Adi Putra sebelum ini.
Elfaeza berkata, kehadirannya ke Malaysia untuk bergelar pelakon adalah dengan niat untuk menimba pengalaman selain percaya peluang yang lebih luas diberikan di negara ini.

9214560381 ff9da77311 o Gambar dan Biodata Elfaeza Ul Haq

Biodata Elfaeza Ul Haq
Name: Siti Elfaeza Binte Mohmed Ehsan Ul Haq
Race: Pakistani – Pakistani/Malay
Birth Date: 21 Sep’ 1985
Height/Weight: 1.60 m/ 50 kg
Eyes: Dark Brown
Voice: Medium
Accents: Singaporean
Languages: English, Malay
Talents: Acting, Singing, Hosting
Drama Terkini :
Saksikan drama siri terbaru slot Azalea, Iman Nabila, bermula 10 Jun ini, setiap hari Isnin hingga Khamis jam 4.00 petang di TV3. Jika anda terlepas menyaksikan drama siri ini di kaca televisyen, anda boleh menontonnya di saluran alternatif menerusi www.tonton.com.my. Pengguna laman sosial Twitter juga boleh menggunakan tanda pagar #ImanNabila untuk sebarang perbualan dan komen.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Arkib Blog